Показати скорочений опис матеріалу

РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ

dc.creatorKolesnyk, M. Yu.
dc.creatorKachan, I. S.
dc.date2016-11-22
dc.date.accessioned2019-08-31T12:50:05Z
dc.date.available2019-08-31T12:50:05Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6968
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2016.3.6968
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11574
dc.description The article presents the experience of social networks using as an interactive platform for training of interns and post-graduates of the Family Medicine, Therapy and Cardiology Department of Zaporizhian State Medical University. The description includes the structure and principles of functioning of created pages in “Facebook” and “VKontakte”, the basic forms and methods of teaching, ways of interactivity, the advantages of this option of distance education in the specialty “General practice – Family medicine” and “Internal medicine” above the other methods of post-graduate stage.en-US
dc.descriptionСтаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “Вконтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика – сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6968/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2016)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2016)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2016.3
dc.titleROLE OF SOCIAL NETWORKS IN DOCTORS’ DISTANT POST-GRADUATE EDUCATIONen-US
dc.titleРОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу