Показати скорочений опис матеріалу

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕСИ ЗГОРТАННЯ КРОВІ

dc.creatorVoloshchuk, N. I.
dc.creatorDenysіuk, O. M.
dc.creatorDanylchuk, V. V.
dc.creatorBihovshchyts, S. V.
dc.date2016-11-22
dc.date.accessioned2019-08-31T07:46:44Z
dc.date.available2019-08-31T07:46:44Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6911
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2016.3.6911
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11557
dc.descriptionThe rapid development of pharmacological science and the emergence of new drugs requires constant change program material and improvement of methodical approaches to teaching of future doctors. The aim of the study: to identify approaches to teaching one of  the most difficult and important section of pharmacology – “Drugs acting on blood coagulation” – for students of the 3rd course of Medical Faculty and 2nd course of Stomatological Faculty. Analysis of teaching experience of teachers of the Pharmacology Department of M. Pyrohov Vinnytsia National Medical University and literature data showed that the best is a complex approach. It includes providing information on lectures and practical classes (explanatory, illustrative method), active independent search information by students (reproductive, problem, heuristic methods) and interactive methods (pharmacological quiz). The principle “from simple to complex” when saving  a sequence of didactic  approaches to teaching  and  correct organization of  independent work of students allows to get stable and deep knowledge and skills, teach him to work independently.en-US
dc.descriptionШвидкий розвиток фармакологічної науки та поява нових лікарських засобів вимагають постійної зміни програмного матеріалу і вдосконалення методичних підходів до викладання цього матеріалу майбутнім лікарям. Метa роботи – виділити підходи до викладання одного з найбільш складних та важливих розділів фармакології – “Засоби, що впливають на згортання крові” студентам 3-го курсу медичного факультету й 2-го курсу стоматологічного факультету. Аналіз  педагогічного досвіду викладачів кафедри фармакології Вінницького національного медичного університету та літературних даних показав, що оптимальним є комплексний підхід. Він включає надання інформації викладачем на лекційних і практичних заняттях (пояснювально-ілюстративний метод), активний самостійний пошук інформації студентом (репродуктивний, проблемний, евристичний методи), а також інноваційні та нетрадиційні методи навчання (наприклад, фармакологічна вікторина). Принцип “від простого до складного”  при збереженні послідовності дидактичних підходів викладання, а також правильна організація аудиторної та позааудиторної самостійної роботи студентів дозволяють отримати стабільні і глибокі знання та вміння, навчити його працювати самостійно. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6911/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2016)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2016)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2016.3
dc.titleSCIENTIFIC AND METHODICAL FUNDAMENTALS OF TEACHING PHARMACOLOGY OF DRUGS ACTING ON BLOOD COAGULATIONen-US
dc.titleНАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ФАРМАКОЛОГІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЦЕСИ ЗГОРТАННЯ КРОВІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу