Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorВоронич-Семченко, Н. М.
dc.creatorДубковецька, І. І.
dc.creatorБортник, Ю. В.
dc.date2015-04-24
dc.date.accessioned2019-08-26T18:45:28Z
dc.date.available2019-08-26T18:45:28Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3565
dc.identifier10.11603/me.v0i3.3565
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11387
dc.descriptionРобота присвячена аналізу особливостей викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян у ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” за умов переходу на кредитно-модульну систему навчання. Основна мета вивчення дисципліни в умовах модернізації медичної освіти – міждисциплінарна інтеграція,  створення єдиного освітнього потенціалу шляхом використання інноваційних технологій. На кафедрі започатковано проведення міждисциплінарних семінарів, інтеграція у навчальний процес комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання (використання сучасних навчально-наукових програм, перегляд фото-, відеоматеріалів, у тому числі із алгоритмами виконання практичних навичок, комп’ютерних віртуальних моделей різноманітних фізіологічних процесів в організмі, електронних атласів з ефектами анімації та звуковим коментарем). Важливим аспектом навчально-методичної роботи є зростання ролі стандартизації оцінки знань студентів та введення тестового ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-1”. У той же час при підготовці іноземних студентів на теоретичних кафедрах виникає ряд проблемних позицій, у першу чергу щодо роботи з англомовними студентами: мовний бар’єр, що має свої особливості залежно від місця постійного проживання, особливості міжкультурного спілкування.  Врахування цих аспектів сприятиме зростанню базових знань майбутніх фахівців.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3565/3293
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ НА ФАКУЛЬТЕТІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу