Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorФедчишин, Н. О.
dc.date2014-02-05
dc.date.accessioned2019-08-26T18:45:26Z
dc.date.available2019-08-26T18:45:26Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2279
dc.identifier10.11603/me.v0i4.2279
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11385
dc.descriptionУ статті проаналізовано вплив ідей гербартіанства на соціальну педагогіку; розкрито зміст дискусійних питань соціальної педагогіки представниками цієї течії; з’ясовано, що гербартіанці запропонували педагогіку, яка окреслила форми індивідуальної організації навчання, зорієнтованої на релігію, мораль та національність.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2279/2139
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2013)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleГЕРБАРТІАНСТВО І СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА: ЗАБУТІ СТОРІНКИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeРецензована статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу