Показати скорочений опис матеріалу

ИНТЕГРАЛЬНЫЙ ПОКАЗАТЕЛЬ КАЧЕСТВА ДОДИПЛОМНОЙ ПОДГОТОВКИ ВРАЧЕЙ ДЛЯ ОКАЗАНИЯ ПЕРВИЧНОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАК РЕЗУЛЬТАТ РЕШЕНИЯ ЗАДАЧИ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛИЗА;
ІНТЕГРАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РОЗВ'ЯЗКУ ЗАДАЧІ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ

dc.creatorSelskyy, P. R.
dc.date2015-10-20
dc.date.accessioned2019-08-26T10:39:35Z
dc.date.available2019-08-26T10:39:35Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/5000
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2015.3.5000
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11121
dc.descriptionThe article describes an implementation experience of the innovative assessment methods at the I. Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical University. The method of comparative analysis of the quality of the pre-graduation training of medical doctors in different investigational groups is proposed. In order to develop the integral descriptor of the training quality of the medical professionals for the job at the primary level of healthcare and medical treatment, the Saati method of hierarchies analysis was used as a result of the problem solution on the applied system analysis. The developed descriptor can be used for individual student, entire course, faculty, university, or for the corresponding entity as a whole.en-US
dc.descriptionВ статье рассмотрен опыт внедрения инновационных оценочных методик в Тернопольском государственном медицинском университете имени И. Я. Горбачевского. Предложена методика сравнительного анализа качества додипломной подготовки врачей в разных группах исследования. Для разработки интегрального показателя качества подготовки специалистов для работы на первичном уровне оказания медицинской помощи использован метод анализа иерархий Саати как результат решения задачи прикладного системного анализа. Указанный показатель может быть применен в отношении отдельного студента, курса, факультета, университета или отрасли в целом.ru-RU
dc.descriptionВ статті висвітлено досвід впровадження інноваційних оцінювальних методик у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського. Запропоновано методику порівняльного аналізу якості додипломної підготовки лікарів у різних групах дослідження. Для розробки інтегрального показника якості підготовки фахівців для роботи на первинному рівні надання медичної допомоги використано метод аналізу ієрархій Сааті як результат розв'язку задачі прикладного системного аналізу. Зазначений показник може бути застосований щодо окремого студента, курсу, факультету, університету чи галузі в цілому.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/5000/4605
dc.rightsАвторське право (c) 2015 P. R. Selskyyuk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 3 (2015)en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 3 (2015)ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 3 (2015)uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2015.3
dc.titleINTEGRAL DESCRIPTOR OF THE PRE-GRADUATE TRAINING OF MEDICAL DOCTORS FOR THE PROVIDING OF THE FIRST AID AS A RESULT OF PROBLEM SOLUTION ON APPLIED SYSTEM ANALYSISen-US
dc.titleИНТЕГРАЛЬНЫЙ ПОКАЗАТЕЛЬ КАЧЕСТВА ДОДИПЛОМНОЙ ПОДГОТОВКИ ВРАЧЕЙ ДЛЯ ОКАЗАНИЯ ПЕРВИЧНОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАК РЕЗУЛЬТАТ РЕШЕНИЯ ЗАДАЧИ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛИЗАru-RU
dc.titleІНТЕГРАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК ЯКОСТІ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ ДЛЯ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РОЗВ'ЯЗКУ ЗАДАЧІ ПРИКЛАДНОГО СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу