Показати скорочений опис матеріалу
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ГРИП У ВАГІТНИХ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ” ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ
dc.contributor | uk-UA | |
dc.creator | Нікіфорова, Т. О. | |
dc.creator | Яремчук, Т. П. | |
dc.creator | Чуйко, М. М. | |
dc.date | 2013-12-18 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:48Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:48Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2125 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.2125 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6078 | |
dc.description | У статті подані методологічні підходи до проведення міждисциплінарного заняття з актуальної проблеми грипу увагітних, яка виникає під час епідемії, і стосується лікарів різних спеціальностей (інфекціоністів, акушерів-гінекологів,неонатологів), лікування таких хворих становить великі труднощі і нерідко закінчується фатально як для вагітної, такі для її плода. Заняття може бути проведено за допомогою інтерактивного методу аналізу конкретної проблемної ситуаціїзі студентами, субординаторами або інтернами загальної практики – сімейної медицини. Навчальна мета досягаєтьсяшляхом вирішення проблемних завдань з міждисциплінарними питаннями. Використовується командний спосіб вирі-шення завдань і міжкомандного обговорення конкретної проблемної ситуації, оцінюються як професійні знання і вміння,так і комунікативні властивості, вміння працювати в команді. Таке заняття значно поглиблює знання з теми, встановлю-ються професійні зв’язки між теорією і практикою, формує вміння студентів аналізувати ситуацію, приймати рішення іробити висновки в нетипових і непередбачуваних ситуаціях у командній співпраці. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2125/1991 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2013) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ НА ТЕМУ “ГРИП У ВАГІТНИХ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ” ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |