COMPERATIVE ANALYSIS OF ADVERTISED AND NON-ADVERTISED ANALOGICAL PRODUCTS ON THE UKRAINIAN TELEVISION BROADCASTING ON T H E EXAMPLE OF DROTAVERINE AND NOSHPA. MEASURES OF NORMATIVE AND TORTIOUS LAW AND EFFECT ON DECEPTIVE ADVERTISING OF MEDICINES
СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ РЕКЛАМИРУЕМОЙ И НЕ РЕКЛАМИРУЕМОЙ АНАЛОГИЧНОЙ ПРОДУКЦИИ В ТЕЛЕЭФИРЕ УКРАИНЫ НА ПРИМЕРЕ ДРОТАВЕРИНА И НО-ШПЫ. МЕРЫ НОРМАТИВНО-ДЕЛИКТНОГО ПРАВА И ВЛИЯНИЯ НА НЕДОБРОСОВЕСТНУЮ ТЕЛЕРЕКЛАМУ ЛЕКАРСТВ;
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РЕКЛАМОВАНОЇ І НЕ РЕКЛАМОВАНОЇ АНАЛОГІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ У ТЕЛЕЕФІРІ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ДРОТАВЕРИНУ ТА НО-ШПИ. ЗАХОДИ НОРМАТИВНО-ДЕЛІКТНОГО ПРАВА ТА ВПЛИВУ НА НЕДОБРОСОВІСНУ ТЕЛЕРЕКЛАМУ ЛІКІВ