Показати скорочений опис матеріалу
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТНМУ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
dc.contributor.author | Федонюк, Лариса Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T14:12:27Z | |
dc.date.available | 2025-06-13T14:12:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/18363 | |
dc.description.abstract | Музейна педагогіка – це міждисциплінарна сфера, яка грунтується на освітніх теоріях і методології, опирається на основи психології, антропології, історії та музеєзнавства для створення ефективного освітнього досвіду в музейному контексті. Метою музейної педагогіки є створення динамічного та інтерактивного навчального середовища, яке дозволяє відвідувачам досліджувати та осмислювати об’єкти, що демонструються. Це досягається за допомогою ряду методів, таких як інтерактивні виставки, мультимедійні ресурси, екскурсії, майстер-класи та інші освітні програми. Поширення наукової освіти, особливо фундаментальної, в музеях потребує більших зусиль і нових підходів з боку вищих навчальних закладів. Зрештою, недостатньо змінити таблички та вивіски - нові освітні ідеї мають бути підкріплені науково обґрунтованим педагогічним супроводом. Певні країни західного світу та Європи вже мають деякий досвід використання різноманітних технологій навчання та методів організації освітнього процесу у музеях різного спрямування, особливо – у так званих «наукових центрах» - музеях науки та технологій. В Україні тільки починають виникати наукові центри, переважно незалежні приватні інституції, і тільки починається переосмислення ролі та місії музеїв у суспільстві. Тому цей процес потребує певної підтримки з боку суспільства та участі науковців і педагогів з метою розвитку та збагачення нових напрямів музейної педагогіки. Можна стверджувати, що роль музеїв цього типу в освітньому процесі значно зростає й стає сучасною тенденцією розвитку музейної педагогіки. Мета – вивчити історію становлення музеїв ТНМУ, проаналізувати сучасну діяльність та виявити тенденції розвитку освітньо-педагогічної, наукової та просвітницької діяльностей історичних і навчальних музеїв університету, а також висвітлити багатогранність музейної спадщини закладу вищої освіти. | uk |
dc.publisher | Тернопіль | uk |
dc.subject | Музейна педагогіка | uk |
dc.subject | медична сестра | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТНМУ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ | uk |
dc.title.alternative | магістерська робота | uk |
dc.type | Thesis | uk |