Показати скорочений опис матеріалу
Вплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів-медсестер
dc.contributor.author | ДУЖИЧ, НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА | |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T14:49:32Z | |
dc.date.available | 2024-03-27T14:49:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дужич Н. В. Вплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів-медсестер : дис. ... д-ра філософії : 223 "Медсестринсьтво" / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Тернопіль, 2024. 167 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/17895 | |
dc.description.abstract | У дисертації наведено нове, науково-обгрунтоване теоретичне узагальнення та здійснено розв’язання актуального завдання, яке полягало у встановленні взаємозв’язку емоційного інтелекту, академічної мотивації і якості життя студентів-медсестер та їх асоціації з окремими кофакторами (віком, стажем роботи, наявністю нічних змін, шкідливих звичок, хронічних захворювань). Вперше в Україні встановлено зв’язок емоційного інтелекту, академічної мотивації та якості життя студентів-медсестер. Вперше доведено, що зниження рівня емоційного інтелекту пов’язане із задовільною академічною успішністю, стажем роботи до 5 років, позмінною роботою та шкідливими звичками. При цьому задовільна академічна успішність асоціювалась зі зниженням пізнавального мотиву, мотиву досягнення, саморозвитку і самоповаги, а також інтроеційованої та екстернальної регуляції. Встановлено зв’язок академічної мотивації студентів-медсестер з академічною успішністю, віком студентів, стажем роботи та позмінною роботою. Автором зʼясовано, що на зниження фізичного компоненту здоров’я студентів-медсестер впливають вік понад 40 років, позмінна робота, стаж роботи понад 15 років, наявність шкідливих звичок і хронічних захворювань, тоді як на зниження психологічного компоненту здоров’я впливають стаж роботи до 5 років та понад 15 років, позмінна робота і шкідливі звички. При цьому встановлено, що у студентів-медсестер з низькою академічною успішністю вірогідно нижчі показники якості життя. Показано, що низька якість життя студентів-медсестер за фізичним та психологічним компонентами здоров’я асоціюється зі зниженням показників емоційного інтелекту, які прямо корелюють з академічною мотивацією. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Тернопіль | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | академічна мотивація | uk |
dc.subject | успішність | uk |
dc.subject | якість життя | uk |
dc.subject | психологічне здоров’я | uk |
dc.subject | фізичне здоров’я | uk |
dc.subject | стрес | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.subject | медсестри | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.title | Вплив емоційного інтелекту та академічної мотивації на якість життя студентів-медсестер | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Разові спеціалізовані вчені ради [149]
Дисертації