Show simple item record

dc.contributor.authorДанилевич, Юлія Олегівна
dc.date.accessioned2023-06-28T13:03:01Z
dc.date.available2023-06-28T13:03:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДанилевич ЮО. КОНТРАСТИВНИЙ АНАЛІЗ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДСЕСТЕР [кваліфікаційна робота]. Тернопіль: Тернопільський національний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України; 2023. 78 с.uk
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/17739
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та аналізу формування комунікаційної компетентності у здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП «Сестринська справа», як важливої та невід'ємної частини медсестринської практики. У роботі проведено аналіз поняття «комунікаційні навички», «комунікаційна компетентність», «ефективні методи комунікації», їх роль у освітньому процесі, сучасній медсестринській практиці. Дослідження комплексно розглядає формування комунікаційної компетентності у здобувачів освіти в контексті медсестринства. Проаналізовано та викладено загальні концепції підходу до вивчення рівня сформованості комунікаційних навичок у здобувачів освіти та у медичних сестер практичної сфери охорони здоров’я, їх інтерпретацій, зокрема в площині процесів практичної діяльності медичного та медсестринського персоналу. Зроблено аналіз історичного та соціального контексту комунікаційних навичок. Розкрито основні напрямки формування комунікаційної компетентності в процесі навчання, та її функція у здобутті освіти та практичній діяльності. В науковій роботі також проведено аналіз як сучасних вітчизняних, так і зарубіжних наукових праць, емпіричних досліджень з питань комунікаційних навичок в освіті та в медичній практиці на різних ланках надання медичної допомоги. Під час підготовки та написання дослідження, було проведено аналіз, описано методики та підходи до формування комунікаційної компетентності під час навчання та упродовж практичної діяльності медичних працівників, зокрема медсестер, які є ключовими у взаємодії з пацієнтами та їх родичами. Розглянуто основні практичні принципи та методики, що застосовуються у процесі навчання для формування комунікативних навичок у здобувачів освіти та підвищення їх рівня у медичних сестер. Приклади ключових кейсів, які лягли в основу даної кваліфікаційної роботи, систематизовано та узагальнено у формі вибіркової дисципліни, яка викладається на 2му курсі ОП «Сестринська справа» першого рівня вищої освіти. Матеріали даної кваліфікаційної роботи будуть корисними для покращення теоретичних знань та практичних методів у сфері формування комунікативних навичок у здобувачів освіти та у фахівців практичної охорони здоров’я, особливо медичних сестер, медичних працівників, психологів та інших фахівців, чия діяльність пов’язана з роботою в галузі медицини, догляду за хворими, їх фізичної та психологічної реабілітації. У цілому, дана кваліфікаційна робота розглядає актуальне питання розвитку комунікативних навичок у здобувачів освіти та медичних сестер як ключової складової медичної практики, та пропонує шляхи та методики для досягнення цієї мети.uk
dc.publisherТернопільuk
dc.titleКОНТРАСТИВНИЙ АНАЛІЗ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДСЕСТЕРuk
dc.title.alternativeКваліфікаційна роботаuk
dc.typeThesisuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record