Показати скорочений опис матеріалу

ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АДАПТАЦІЇ

dc.creatorKioseva, О. V.
dc.date2016-06-29
dc.date.accessioned2020-07-03T09:37:37Z
dc.date.available2020-07-03T09:37:37Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/6592
dc.identifier10.11603/1681-2786.2016.1.6592
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16183
dc.descriptionPurpose – to determine the psychoemotional state features of junior students for early diagnosis of adjustment disorder.Materials and methods. This work is based on the analysis of the mental state of 1076 university students and determines the psychoemotional state features of the youth. It is presented the division by three groups using agglomerative method of minimum variance (clustering method «k-medium"): practically healthy students, students with symptoms of disorder of adaptation and students with adjustment disorders. Research methods: clinical-anamnestic methods, clinical and psychopathological methods, psychodiagnostic methods, mathematical-statistical methods.Results. It was found that 8.2% of junior students’ mental distress tended to be transformed into a clinically-defined adjustment disorder. The leading psychopathological manifestations of the students in this group are depression, phobic anxiety, interpersonal sensitivity, somatization.Conclusions. Adjustment disorder considerably violate the social functioning of students and lead to educational exclusion. On the basis of our data we formed a science-based model of effective medical and social assistance to students with adjustment disorder, who use psychoactive substances.en-US
dc.descriptionМета – визначити особливості психоемоційного стану студентів молодших курсів для ранньої діагностики розладів адаптації.Матеріали і методи. Проведено аналіз психічного стану 1076 студентів університету, визначено особливості психоемоційних характеристик у молоді. За допомогою агломеративного методу мінімальної дисперсії (кластеризація методом «k-серединних») представлено розподіл на три групи: практично здорові студенти, особи з ознаками порушення адаптації та ознаками розладів адаптації. У дослідженні застосовувалися клініко-анамнестичний, клініко-психопатологічний, психодіагностичний, математико-статистичний методи.Результати. Доведено, що у 8,2% студентів молодших курсів психічний дистрес мав тенденцію до трансформації у клінічно окреслені розлади адаптації. Провідними психопатологічними проявами у студентів цієї групи є депресія, фобічна тривожність, міжособистісна сенситивність, соматизація.Висновки. Розлади адаптації суттєво порушують соціальне функціонування студентів та призводять до навчальної дезадаптації. На підставі отриманих даних сформована науково обґрунтована модель ефективної медико-соціальної допомоги студентам із розладами адаптації.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/6592/6012
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я Україниuk-UA
dc.sourceBulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; No. 1 (2016)en-US
dc.sourceВісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 1 (2016)uk-UA
dc.source2414-9470
dc.source1681-2786
dc.source10.11603/1681-2786.2016.1
dc.subjectadjustment disorderen-US
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectthe youthen-US
dc.subjectstressen-US
dc.subjectuniversity.en-US
dc.subjectрозлади адаптаціїuk-UA
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectмолодьuk-UA
dc.subjectстресuk-UA
dc.subjectуніверситет.uk-UA
dc.titleFEATURES OF PSYCHOEMOTIONAL CHARACTERISTICS OF JUNIOR STUDENTS WITH THE ADJUSTMENT DISORDERSen-US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АДАПТАЦІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу