Показати скорочений опис матеріалу

ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОЦЕНИВАНИЯ ВЛИЯНИЯ СТРЕССА НА РЕЗУЛЬТАТЫ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЯ ЗНАНИЙ ВРАЧЕЙ. АНАЛИТИЧЕСКИЙ ОБЗОР. ПЕРВОЕ СООБЩЕНИЕ;
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ СТРЕСУ НА РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ЛІКАРІВ. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД. ПЕРШЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

dc.creatorMintser, O. P.
dc.creatorKoshova, S. P.
dc.date2018-02-20
dc.date.accessioned2019-08-26T17:56:29Z
dc.date.available2019-08-26T17:56:29Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8449
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2017.4.8449
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11318
dc.descriptionThe methods of quantitative and integral assessment of the stress of doctors in the process of testing their knowledge during the attestation are analyzed. The problems, which arise during research of stresses in educational activity, are grounded. The analysis of theoretical and empirical studies of the stressful states in doctors during the course of continuous professional development made it possible to postulate that the signs of a stressful state in doctors during the examinations were well studied, but their identification and the level of conformity of stress has no mathematical proof. Therefore, it is considered that stress management is possible only through the use of individual prognostic characteristics on the basis of statistical simulation. The general criteria for assessing the stress state according to objective indicators are presented. It is shown that the achievement of objective assessments of competence, knowledge and skills of doctors during computer testing depends entirely on ensuring effective adaptation to the external and internal circumstances of the exam. It is also postulated that an integral part of the process of computer exam is its complementary to the personality organization of the process, resulting in the emotional perception of the learning process will be positive, examinations will form a positive self-esteem, the process of learning will become systematic and coherent.en-US
dc.descriptionАнализируются методики количественной и интегральной оценки влияния стресса у врачей в процессе тестирования их знаний во время аттестации. Обосновано проблемы, возникающие при исследовании стрессов в учебной деятельности. Проведенный анализ теоретических и эмпирических исследований стрессовых состояний у врачей при обучении во время непрерывного профессионального развития позволил утверждать, что признаки стрессового состояния у врачей во время сдачи экзаменов достаточно хорошо изучены, но идентификация их и уровень соответствия стресса не имеют математического подтверждения. Поэтому высказано мнение, что управление стрессом возможно лишь путем использования индивидуальных прогностических характеристик на основе статистического моделирования. Представлены общие критерии оценки стрессового состояния по объективным показателям. Показано, что достижение объективных оценок компетентности, знаний и умений врачей во время компьютерного тестирования полностью зависит от обеспечения эффективной адаптации к внешним и внутренним обстоятельствам экзамена. Также постулируется, что непременной составляющей процесса компьютерного экзамена является его комплементарная к личности организация процесса, в результате чего эмоциональное восприятие процесса обучения будет положительным, экзамены будут формировать положительную самооценку, процесс усвоения знаний станет систематическим и целостным.ru-RU
dc.descriptionПроаналізовано методики кількісного та інтегрального оцінювання впливу стресу в лікарів у процесі тестування їхніх знань під час атестації. Обґрунтовано проблеми, що виникають при дослідженні стресів у навчальній діяльності. Проведений аналіз теоретичних та емпіричних досліджень стресових станів лікарів при навчанні під час безперервного професійного розвитку дозволяє стверджувати, що ознаки стресового стану в лікарів під час складання іспитів досить добре вивчені, але ідентифікація їх та рівень відповідності стресу не мають математичного підтвердження. Тому висловлена думка, що управління стресом можливе лише шляхом використання індивідуальних прогностичних характеристик на основі статистичного моделювання. Представлено загальні критерії оцінювання стресового стану за об'єктивними показниками. Показано, що досягнення об'єктивних оцінок компетентності, знань та вмінь лікарів під час комп'ютерного тестування повністю залежить від забезпечення ефективної адаптації до зовнішніх і внутрішніх обставин іспиту. Також постулюється, що неодмінною складовою процесу комп'ютерного іспиту є його комплементарна до особистості організація процесу, в результаті чого емоційне сприйняття процесу навчання буде позитивним, іспити формуватимуть позитивну самооцінку, процес засвоєння знань стане систематичним і цілісним.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/8449/8004
dc.rightsАвторське право (c) 2018 O. P. Mintser, С. П. Кошоваuk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 4 (2017)en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 4 (2017)ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 4 (2017)uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2017.4
dc.subjectstressen-US
dc.subjectstress factorsen-US
dc.subjectintegral assessmentsen-US
dc.subjectinformation technologiesen-US
dc.subjectcontinuous professional development of doctorsen-US
dc.subjectcoping processen-US
dc.subjecttest control of knowledgeen-US
dc.subjectstress predictionen-US
dc.subjectstress prevention.en-US
dc.subjectстрессru-RU
dc.subjectстрессогенные факторыru-RU
dc.subjectинтегральные оценкиru-RU
dc.subjectинформационные технологииru-RU
dc.subjectнепрерывное профессиональное развитие врачейru-RU
dc.subjectкопинг-процессru-RU
dc.subjectтестовый контроль знанийru-RU
dc.subjectпрогнозирование стрессаru-RU
dc.subjectпрофилактика стресса.ru-RU
dc.subjectстресuk-UA
dc.subjectстресогенні чинникиuk-UA
dc.subjectінтегральні оцінкиuk-UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk-UA
dc.subjectбезперервний професій- ний розвиток лікарівuk-UA
dc.subjectкопінг-процесuk-UA
dc.subjectтестовий контроль знаньuk-UA
dc.subjectпрогнозування стресуuk-UA
dc.subjectпрофілактика стресуuk-UA
dc.titleINFORMATION TECHNOLOGIES FOR ASSESSING THE STRESS IMPACT ON THE RESULTS OF TEST CONTROL OF DOCTORS KNOWLEDGE. ANALYTICAL REVIEW. THE FIRST MESSAGEen-US
dc.titleИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОЦЕНИВАНИЯ ВЛИЯНИЯ СТРЕССА НА РЕЗУЛЬТАТЫ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЯ ЗНАНИЙ ВРАЧЕЙ. АНАЛИТИЧЕСКИЙ ОБЗОР. ПЕРВОЕ СООБЩЕНИЕru-RU
dc.titleІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ СТРЕСУ НА РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ЛІКАРІВ. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД. ПЕРШЕ ПОВІДОМЛЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу