Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorКузняк, Н. Б.
dc.creatorДмитренко, Р. Р.
dc.creatorГалагдин, О. О.
dc.date2013-12-18
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:02Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:02Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2126
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2126
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5609
dc.descriptionПосилення уваги до проблеми контролю занять викликано не тільки бажанням визначити ступінь підготовленостістудентів, але і потягом до удосконалення всієї системи навчання. Перевірка і оцінка знань виконують шість функцій:контрольну, навчальну, виховну, організаторську, розвиваючу і методичну.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2126/1992
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleМЕТОДИ І ФОРМИ КОНТРОЛЮ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ “ХІРУРГІЧНА СТОМАТОЛОГІЯ”uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу