Show simple item record

Селекция полученной научной информации студентами медицинского факультета для обозначения смыслового поля основных поданных позиций;
Селекція отриманої студентами медичного факультету наукової інформації для окреслення смислового поля основних поданих позицій

dc.creatorMatskevych, V. M.
dc.creatorSolomchak, D. B.
dc.date2019-03-26
dc.date.accessioned2020-02-24T10:59:33Z
dc.date.available2020-02-24T10:59:33Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/surgery/article/view/9921
dc.identifier10.11603/2414-4533.2019.1.9921
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/13315
dc.descriptionThe aim of the work: to determine the searching skills for literary sources with choice of information that has the best evidence base and the ability to distinguish a quintessence of a scientific message with the further development of analytical thinking by students of the natural sciences’ faculties. Materials and Methods. During the 2016–2018 years, 80 students of the medical faculty participated in the study, who had a topic for searching, processing and establishment of the most informative materials within the set time, determining the semantic field, critically evaluating the text and writing their own rating of the articles with evidence base. The number of processed articles, spending of productive time on the material, indirectly relates to the search query, the correctness of text quintessence, definition of empirical cycle components of scientific research. Results and Discussion. During the set time, 42.5 % of persons processed 10 or more articles, 51.25 % – 5–9 articles, 6.25 % – 1–4 articles. 7.5 % of students took one third of the time to review information that was not related to a specific question. The quintessence of texts was done by 57 students (71.25 %). 24 persons (30 %) identified the empirical cycle components.en-US
dc.descriptionЦель работы: определение навыков поиска литературных источников с выбором сведений, которые носят оптимальную доказательную базу и способности выделения квинтэссенции научного сообщения с последующим развитием аналитического мышления у студентов факультетов естественных наук. Материалы и методы. В течение 2016–2018 гг. в исследовании участвовало 80 студентов медицинского факультета, которым дано тему для поиска и обработки с установлением наиболее информативных материалов в пределах установленного времени, определение семантического поля статьи, критической оценки текста и написании собственного рейтинга обработанных статей согласно наличия доказательной базы. Изучено количество прочитанных статей респондентами, расход продуктивного времени на материал, который косвенно относится к поисковому запросу, правильность выбора квинтэссенции текстов, определение компонентов эмпирического цикла научных исследований. Результаты исследований и их обсуждение. В течение отведенного времени 42,5 % анкетируемых лиц разработало 10 и более статей, 51,25 % – 5–9 статей, 6,25 % – 1–4 статьи. По заданным ключевым словам в поисковых запросах 7,5 % студентов отвели около трети времени на рассмотрение информации, которая не связана с конкретным вопросом. С правильным выбором квинтэссенции текстов справилось 57 студентов (71,25 %). Определили компоненты эмпирического цикла 24 человека (30 %).ru-RU
dc.descriptionМета роботы: визначення вправності пошуку літературних джерел із вибором відомостей, які мають оптимальну доказову базу, та здатності до виокремлення квінтесенції наукового повідомлення з подальшим розвитком аналітичного мислення у студентів факультетів природничих наук. Матеріали і методи. Протягом 2016–2018 рр. у дослідженні брали участь 80 студентів медичного факультету, яким було дано тему для пошуку та опрацювання з встановленням найінформативніших матеріалів у межах встановленого часу, визначення семантичного поля статті, критичної оцінки тексту та написанні власного рейтингу опрацьованих статей згідно з наявною доказовою базою. Вивчено кількість опрацьованих статей респондентами, витрату продуктивного часу на матеріал, який опосередковано належить до пошукового запиту, правильність вибору квінтесенції текстів, визначення компонентів емпіричного циклу наукових досліджень. Результати досліджень та їх обговорення.  Протягом відведеного часу 42,5 % анкетованих осіб опрацювали 10 і більше статей, 51,25 % – від 5 до 9 статей, 6,25 % – від 1 до 4 статей. Щодо заданих ключових слів у пошукових запитах, то 7,5 % студентів відвели близько третини часу на розгляд інформації, яка не була пов’язана з конкретним запитанням. З правильним вибором квінтесенції текстів справились 57 студентів (71,25 %). Визначили компоненти емпіричного циклу 24 особи (30 %).uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/surgery/article/view/9921/9555
dc.sourceHospital Surgery. Journal named by L.Ya. Kovalchuk; No. 1 (2019); 105-107en-US
dc.sourceГоспитальная хирургия. Журнал имени Л.А. Ковальчука; № 1 (2019); 105-107ru-RU
dc.sourceШпитальна хірургія. Журнал імені Л. Я. Ковальчука; № 1 (2019); 105-107uk-UA
dc.source2414-4533
dc.source1681-2778
dc.source10.11603/2414-4533.2019.1
dc.subjectempirical cycleen-US
dc.subjectsearch queryen-US
dc.subjectsemantic fielden-US
dc.subjectэмпирический циклru-RU
dc.subjectпоисковый запросru-RU
dc.subjectсемантическое полеru-RU
dc.subjectемпіричний циклuk-UA
dc.subjectпошуковий запитuk-UA
dc.subjectсемантичне полеuk-UA
dc.titleA selection of received scientific information by students of medical faculty for the description of the semantic field of the main represented positionsen-US
dc.titleСелекция полученной научной информации студентами медицинского факультета для обозначения смыслового поля основных поданных позицийru-RU
dc.titleСелекція отриманої студентами медичного факультету наукової інформації для окреслення смислового поля основних поданих позиційuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record