Показати скорочений опис матеріалу

ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОЧНО-ЗАОЧНОГО НАВЧАННЯ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ

dc.creatorNykonenko, O. S.
dc.creatorShapoval, S. D.
dc.creatorDmytriieva, S. M.
dc.creatorHrytsun, T. O.
dc.date2019-05-13
dc.date.accessioned2020-02-20T08:48:49Z
dc.date.available2020-02-20T08:48:49Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10125
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10125
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12547
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze the effectiveness of the pedagogical conditions to the formation of professional competencies of doctors in the organization of part-time education at the State institution “Zaporizhzhia Medical Academy of Postgraduate Education of the Ministry of Health of Ukraine” (ZMAPO). The main body. It is shown, that the formation of professional competences of doctors depends on the application of different approaches to the realization of educational goals, motivation and the desire to improve their professional level. As promising direction of the raising professional education in the ZMAPO we determined the use of remote technologies, in particular, the conducting various educational models and environments, including professional Internet resources. The experience of the organization of courses of the correspondence training in postgraduate education and continuous professional development of physicians by distance methods is presented. It is emphasized, that the education of doctors based on the competent approach using remote technologies motivates participants. The aimed level of formation of professional competencies of doctors is determined. Conclusion. Organization of the part-time education, based on a competent approach, increases the motivation to self-education of doctors and promotes the application of the necessary knowledge in the field of their professional and personal development.en-US
dc.descriptionМета роботи – аналіз ефективності педагогічних умов формування фахових компетентностей лікарів при організації очно-заочного навчання у Державному закладі «Запорізька медична академія післядипломної освіти Міністерства охорони здоров’я України» (ДЗ «ЗМАПО МОЗ України»). Основна частина. Доведено, що формування професійних компетенцій лікарів залежить від застосування різних підходів до реалізації цілей навчання, мотивації та прагнення підвищувати свій професійний рівень. Перспективним напрямком підвищення фахової освіти у ДЗ «ЗМАПО МОЗ України» визначено застосування дистанційних технологій, зокрема при проведені різноманітних навчальних моделей із застосуванням освітнього середовища Moodle, у тому числі через фахові Internet-ресурси. Представлено досвід проведення кафедрами академії циклів очно-заочної післядипломної підготовки та безперервного професійного розвитку лікарів  за дистанційними методами. Підкреслено, що навчання на основі компетентнісного підходу з використанням дистанційних технологій мотивує учасників. Визначено рівень сформованості фахових компетенцій лікарів. Висновок. Організація очно-заочного навчання, що ґрунтується на компетентнісному підході, підвищує мотивацію до самоосвіти лікарів та сприяє застосуванню необхідних знань у сфері їх професійного й особистісного розвитку.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10125/10183
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019): Додаток; 55-58en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019): Додаток; 55-58uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectpart-time trainingen-US
dc.subjectprofessional competences of doctorsen-US
dc.subjectочно-заочне навчанняuk-UA
dc.subjectпрофесійні компетенції лікарівuk-UA
dc.titleAPPLICATION OF THE COMPETENT APPROACH IN THE ORGANIZATION OF THE PART-TIME EDUCATION AT DIFFERENT STAGES OF TRAINING OF DOCTORSen-US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОЧНО-ЗАОЧНОГО НАВЧАННЯ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу