Показати скорочений опис матеріалу

ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПОБІЧНУ ДІЮ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФАРМАКОЛОГІЇ

dc.creatorPosokhova, K. A.
dc.creatorOleshchuk, O. M.
dc.creatorShevchuk, O. O.
dc.creatorMatiuk, L. M.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:09Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:09Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8720
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8720
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11734
dc.descriptionThe aim of the work – justification of importance of actualization of information on the frequency and range of adverse reactions of drugs during teaching pharmacology.The main body. For a deeper understanding of the importance of regular monitoring of adverse reactions/lack of efficacy of drugs as part of the public policy in the field of pharmacovigilance, in the study of pharmacology students should be familiarized with the spectrum and frequency of these reactions in a particular region. This will facilitate the presentation of the theoretical material and the formation of the belief among the future professionals about the necessity for such activity in realization of an effective and safe pharmacotherapy.Conclusion. The awareness of students of the medical, dental and pharmaceutical faculties about the importance of pharmacovigilance is increasing with the illustration of theoretical knowledge with the information on the range of adverse reactions that are registered in health care institutions in the region. en-US
dc.descriptionМета роботи – обґрунтування важливості актуалізації інформації щодо частоти і спектра побічних реакцій лікарських засобів при викладанні фармакології.Основна частина. Для глибшого усвідомлення важливості регулярного моніторингу побічних реакцій/відсутності ефективності лікарських засобів як складової державної політики у сфері фармаконагляду під час вивчення фармакології студентів слід ознайомлювати зі спектром та частотою цих реакцій у конкретному регіоні, що сприятиме унаочненню теоретичного матеріалу та формуванню у майбутніх фахівців переконання  про необхідність цієї діяльності для здійснення ефективної та безпечної фармакотерапії.Висновок. Усвідомлення студентами медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів важливості здійснення фармаконагляду зростає при ілюстрації теоретичних знань інформацією про спектр побічних реакцій лікарських засобів, які реєструються у закладах охорони здоров’я даного регіону. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8720/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectpharmacologyen-US
dc.subjectmedicinesen-US
dc.subjectadverse reactionsen-US
dc.subjectpharmacovigilance.en-US
dc.subjectфармакологіяuk-UA
dc.subjectлікиuk-UA
dc.subjectпобічні реакціїuk-UA
dc.subjectфармаконагляд.uk-UA
dc.titlePRESENTATION OF INFORMATION ABOUT THE ADVERSE REACTIONS OF MEDICINES DURING TEACHING PHARMACOLOGYen-US
dc.titleПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПОБІЧНУ ДІЮ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФАРМАКОЛОГІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу