Show simple item record

dc.contributoruk-UA
dc.creatorВісьтак, М. В.
dc.creatorЛичковський, Е. І.
dc.creatorФафула, Р. В.
dc.date2013-08-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:34Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:34Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306
dc.identifier10.11603/me.v0i3.1306
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5893
dc.descriptionРозглянуто особливості модульно-рейтингової системи при викладанні навчальної дисципліни “Фізичні методи аналі-зу та метрологія” для студентів-фармацевтів. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системоюнавчання у вивченні і оцінюванні знань і вмінь студентів з даного курсу. Як показали дослідження, модульно-рейтинговасистема навчання підвищує якість підготовки фахівців з фармації.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1306/1290
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ФІЗИЧНІ МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА МЕТРОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ФАРМАЦЕВТІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record