Show simple item record

dc.contributoruk-UA
dc.creatorШостакович-Корецька, Л. Р.
dc.creatorМаврутенков, В. В.
dc.creatorЧергінець, А. В.
dc.creatorБудаєва, І. В.
dc.creatorЯкуніна, О. М.
dc.creatorШевельова, О. В.
dc.date2013-07-06
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:26Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:26Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806
dc.identifier10.11603/me.v0i1.806
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5837
dc.descriptionУ роботі надано аналіз анонімного анкетування 344 респондентів студентів старших курсів медичного факультету,інтернів та лікарів для визначення якості регулярної самостійної теоретичної професійної підготовки. Доведено, щобільшість студентів та лікарів не мають “звички” до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображаєнизьку мотивацію до якісного навчання. Головним засобом самостійної професійної освіти для студентів та інтернів єінтернет (48,5%), і тільки 25% респондентів користуються з цією метою друкованою фаховою літературою.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/806/805
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleСАМОНАВЧАННЯ ЯК МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ОСВІТИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record