Show simple item record

dc.creatorГоловчак, І. С.
dc.date2015-04-28
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3672
dc.identifier10.11603/me.v0i4.3672
dc.descriptionРеформування вищої медичної освіти в Україні є складовою повноцінної інтеграції в систему загальноєвропейської та світової освіти. Згідно з цією метою відбувається реорганізація клінічних кафедр, проходять організаційно-структурні зміни навчального процесу. Їх основою є індивідуалізація роботи зі слухачем, посилення мотивації до щоденного самостійного навчання, збільшення часу, відведеного на самостійну роботу, а також збереження годин для за­своєння та вдосконалення практичних навичок та вмінь.Тестовий контроль вхідного рівня знань на початку практичного заняття дозволяє охопити значний теоре­тичний матеріал, швидко та об’єктивно оцінити знання. Згодом лікарі займаються практичною діяльністю на клінічних базах кафедри. Графік навчального процесу адаптований до внутрішнього розпорядку в клініці. Основний акцент викладання робиться на самостійний прийом пацієнтів, під час якого керівник інтернів організовує клінічний розбір, наголошуючи на синдромальній діагностиці, невідкладній допомозі, виявленні хвороб на ранніх стадіях. Навчальні кімнати обладнані сучасними комп’ютерами та медичними приладами, підключені до мережі Інтернет, що дає можливість у режимі on-line проводити дистанційне консультування хворих провідними фахівцями університету. Наприкінці вивчення кожної теми викладач проводить підсумковий контроль. Лікарі-інтерни вирішують ситуаційні клінічні задачі. До їх складу винесені питання з інформаційної бази даних ліцензійного іспиту “КРОК-3”.При виконанні усіх видів роботи під час практичних занять на допомогу інтернам повинен прийти викладач як організатор навчального процесу і консультант, заохочуватиме творчий підхід. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3672/3394
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleНапрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освітиuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record