Show simple item record

dc.contributoruk-UA
dc.creatorПішак, В. П.
dc.creatorЗахарчук, О. І.
dc.creatorКривчанська, М. І.
dc.date2013-12-16
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:16Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:16Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2083
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5756
dc.descriptionКейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за метустворити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможутьвідповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надативеликий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основніположення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083/1952
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleЗ ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record