dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Пішак, В. П. | |
dc.creator | Захарчук, О. І. | |
dc.creator | Кривчанська, М. І. | |
dc.date | 2013-12-16 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:16Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:16Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.2083 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5756 | |
dc.description | Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за метустворити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможутьвідповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надативеликий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основніположення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2083/1952 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2013) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2013) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |